Известие

Collapse
No announcement yet.

норално ли е да глъхне като е студена ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • норално ли е да глъхне като е студена ?

    Сутрин, моята колица, сега зимата като я подкарам и глъхне , макар че оборотите се подърват нчкаде 1 300 докато загрее. Ако дам повече газ даже може да угасне. Това дали е при всички (особенно боксерите), или да я водя на дисгностика
    Alfa Romeo 146, boxer

  • #2
    Води я !
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #3
      http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10307 виж и тая тема е същата и мойта ако нея изчакам 2 мин запалена почва да глъхне не че ще изгасне просто даваш газ и 2-3 сек докато зацепи да тръгне мойта е тс не е боксер ама е същото както ти викаш и като минат 3-5 мин и сичко е ток и жица : ) ни глъхне ни нищо после ако я карам 1 4ас и я оставя примерно 2-3 4аса и няма проблем после ни глъхне н нищо
      Alfa Romeo 146 1.8 16v '98 144 hP , Audi a6 2.5tdi 180 ks 4x4

      Comment


      • #4
        А мислиш ли,че е нормално да е така? Щото за мен не е
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #5
          Много пъти съм чувал нчкой да се оплаква от същото и за това питам дали не е нормално. Иначе 2 минути след запалването колата си върви като по часовник. И все пак можеби нещо не е на 100 % докато загрее малко.
          Alfa Romeo 146, boxer

          Comment


          • #6
            мойта също е така но чакам да и паднат оборотите до нормалните 900 -950 и след това няма проблеми не придърпва
            alfa romeo 146 boxer 1.7.16V head unit :Nakamichi cd 500;amplifier front & sub : DLS A4; DLS A5;Front :iridium 1i;3;Gothia 6;sub:Iridium 12 i

            Comment


            • #7
              И аз го имам същия проблем.Като я запаля и е студена парвите няколко минути като и подам газ на празен ход направо иска да гасне,пак кат не и давам газ си даржи нормално оборотите.От кво е това немам идея,сега ша сменям свещите,ама се чудя само основните четири ли да сменя,или всичките осем трябва да се сменят.
              sigpicAlfa Romeo 146 1.6i Twin Spark-120ps. 98

              Comment


              • #8
                аве смени си сички да си знаеш че е ок при тях сичко ама и кабелите там ; )
                Alfa Romeo 146 1.8 16v '98 144 hP , Audi a6 2.5tdi 180 ks 4x4

                Comment


                • #9
                  Пробвали ли сте да чистите дюзи с ултразвук?
                  Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                  Comment


                  • #10
                    Е ако са дюзите нали ша глъхне постоянно,пък и паленето ми при студен двигател в тес минусови температури е отлично и се отказах и от смяната на свещите.
                    sigpicAlfa Romeo 146 1.6i Twin Spark-120ps. 98

                    Comment


                    • #11
                      Ефекта от зацапаните дюзи се проявява по-добре при студен двигател (впръсква се повече гориво в сравнение с загрял двигател). От друга страна веднага след пуска на двигателя, компютъра за известно време игнорира показанията на ламбда сондата и е трудно да се компенсира намалелия дебит на дюзите.

                      Въпреки всичко това е една възможните причини за подобни проблеми.
                      Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                      Comment


                      • #12
                        А дали ша има ефект от добавки към бензина за почистване,щот аз си купих една такава.
                        sigpicAlfa Romeo 146 1.6i Twin Spark-120ps. 98

                        Comment


                        • #13
                          Потърси във форума, мисля че има няколко теми. Но съм на мнение, че по-добрия вариант е “ултразвук”.
                          Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                          Comment


                          • #14
                            След дългото четене из форума на подобни теми си мисля дали е възможно следното.Нали на ламда сондата и трябва малко време да заработи докато позагрее малко двигателя,а пак аз с моя тъп термостат дет явно е зацепил отворен нали не може ми загрее колата кат хората,и дали може от туй да ми глъхне парвите няколко минути след студен старт.Пък тя не може ми загрее повече от 60 градуса изобщо в тия студове.И ко ша го сменям тоя термостат аз,дали ша е тои причината.
                            sigpicAlfa Romeo 146 1.6i Twin Spark-120ps. 98

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от JJJ
                              Ефекта от зацапаните дюзи се проявява по-добре при студен двигател (впръсква се повече гориво в сравнение с загрял двигател). От друга страна веднага след пуска на двигателя, компютъра за известно време игнорира показанията на ламбда сондата и е трудно да се компенсира намалелия дебит на дюзите.

                              Въпреки всичко това е една възможните причини за подобни проблеми.
                              JJJ, дюзите нямат ли еднакъв дебит, по-скоро времето на впръскване на гориво ще е различно при студен или топъл двигател, а от там и количеството ? Колкото до ламбда сондата при мен 1.3 Боксер си е с подгрявка и заработва веднага, показанията компютъра ми ги игнорира когато давам много газ и му става все едно за околната среда


                              Alfa Romeo 145 1.3 Boxer, Fiat Uno 1.1 Fire, Fiat Ducato 2.5 D - Camping car

                              Comment

                              Working...
                              X