If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Сутрин, моята колица, сега зимата като я подкарам и глъхне , макар че оборотите се подърват нчкаде 1 300 докато загрее. Ако дам повече газ даже може да угасне. Това дали е при всички (особенно боксерите), или да я водя на дисгностика
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10307 виж и тая тема е същата и мойта ако нея изчакам 2 мин запалена почва да глъхне не че ще изгасне просто даваш газ и 2-3 сек докато зацепи да тръгне мойта е тс не е боксер ама е същото както ти викаш и като минат 3-5 мин и сичко е ток и жица : ) ни глъхне ни нищо после ако я карам 1 4ас и я оставя примерно 2-3 4аса и няма проблем после ни глъхне н нищо
Alfa Romeo 146 1.8 16v '98 144 hP , Audi a6 2.5tdi 180 ks 4x4
Много пъти съм чувал нчкой да се оплаква от същото и за това питам дали не е нормално. Иначе 2 минути след запалването колата си върви като по часовник. И все пак можеби нещо не е на 100 % докато загрее малко.
И аз го имам същия проблем.Като я запаля и е студена парвите няколко минути като и подам газ на празен ход направо иска да гасне,пак кат не и давам газ си даржи нормално оборотите.От кво е това немам идея,сега ша сменям свещите,ама се чудя само основните четири ли да сменя,или всичките осем трябва да се сменят.
Е ако са дюзите нали ша глъхне постоянно,пък и паленето ми при студен двигател в тес минусови температури е отлично и се отказах и от смяната на свещите.
Ефекта от зацапаните дюзи се проявява по-добре при студен двигател (впръсква се повече гориво в сравнение с загрял двигател). От друга страна веднага след пуска на двигателя, компютъра за известно време игнорира показанията на ламбда сондата и е трудно да се компенсира намалелия дебит на дюзите.
Въпреки всичко това е една възможните причини за подобни проблеми.
След дългото четене из форума на подобни теми си мисля дали е възможно следното.Нали на ламда сондата и трябва малко време да заработи докато позагрее малко двигателя,а пак аз с моя тъп термостат дет явно е зацепил отворен нали не може ми загрее колата кат хората,и дали може от туй да ми глъхне парвите няколко минути след студен старт.Пък тя не може ми загрее повече от 60 градуса изобщо в тия студове.И ко ша го сменям тоя термостат аз,дали ша е тои причината.
Ефекта от зацапаните дюзи се проявява по-добре при студен двигател (впръсква се повече гориво в сравнение с загрял двигател). От друга страна веднага след пуска на двигателя, компютъра за известно време игнорира показанията на ламбда сондата и е трудно да се компенсира намалелия дебит на дюзите.
Въпреки всичко това е една възможните причини за подобни проблеми.
JJJ, дюзите нямат ли еднакъв дебит, по-скоро времето на впръскване на гориво ще е различно при студен или топъл двигател, а от там и количеството ? Колкото до ламбда сондата при мен 1.3 Боксер си е с подгрявка и заработва веднага, показанията компютъра ми ги игнорира когато давам много газ и му става все едно за околната среда
Alfa Romeo 145 1.3 Boxer, Fiat Uno 1.1 Fire, Fiat Ducato 2.5 D - Camping car
Comment